Trwa ładowanie proszę czekać ...

Program do obsługi solarium - proste zarządzanie firmą

26 maja 2017

Będąc właścicielem solarium jedną z rzeczy o których powinniśmy pomyśleć jest również ułatwienie sobie pracy, stworzenie jej bardziej profesjonalnej i sprawnej. W dzisiejszych czasach najważniejszą rzeczą jaką mamy jest nasz czas. I to to jest waluta, którą zaczynamy się posługiwać. Tak więc pomyśl – zaoszczędzenie Twojego wolnego czasu, sprawienie, że praca będzie przyjemniejsza, łatwiejsza i szybsza – to chyba to czego potrzebuje każdy przedsiębiorca. 

Co dokładnie zyskujemy dzięki programowi do obsługi solarium?
To pozyskujemy to przede wszystkim bezpieczeństwo, ciągłość pracy oraz pełną kontrolę wszystkich działań on-line. Ponadto sprawne i dobre oprogramowanie do solarium wpływa pozytywnie na prestiż oraz także to w jaki sposób postrzegają salon solarium klienci.

Zalety programu do obsługi solarium
Głównymi zaletami jakie możemy wyróżnić w korzystaniu z programu obsługi solarium to: możliwość obsługi klienta zarówno gotówką jak i kartą, tworzenie, archiwizacja i korzystanie z bazy danych klientów, dzięki czemu możemy również tworzyć szereg przydatnych statystyk i wykresów całkowitych ale również bieżących – według daty. Kolejną ewidentną zaletą korzystania z tego programu jest możliwość zdalnego zarządzania całym salonem solarium, a nawet całą siecią w sposób mobilny, a więc z każdego miejsca gdzie mamy dostęp do Internetu. Jeżeli wymienimy bardziej szczegółowe zalety, no na pewno dużym plusem programu jest możliwość sprawdzenia wskaźnika zużycia energii dla konkretnych poszczególnych urządzeń w salonie oraz całkowitego zużycia energii.

Kolejną ważną zaletą usprawniającą pracę i zarządzanie firmą jest możliwość zintegrowania z programem do obsługi solarium program do ewidencji czasu pracy pracowników, co niezmiernie ułatwi rozliczanie się z pracownikami. Program jest wyposażony również w funkcje dotyczące rozliczania kasy oraz pracowników (wszystko na podglądzie on-line), można ustawić osobne hasła logowania dla każdego z pracowników, dostosować program do potrzeb klientów na przykład ustawić komunikaty w różnych językach. Oraz wiele innych funkcji, równie przydatnych, które możemy poznać czytając specyfikację produktu jakim jest program do obsługi solarium.